We zijn ontzettend blij dat er v贸贸r de zomer wordt gestart met het vervangen van de oude lampen馃挕 naar ledverlichting in alle lantaarnpalen van onze Binnenstad.
En de moderne palen maken plaats voor authentiek ogende lantaarns, helemaal in de stijl van onze historische Binnenstad. Dat gaat het straatbeeld n贸g mooier maken! 馃挍
